عشق









لبخند اطلسی

 

خدایا جای سوره ای به نام عشق در قرآنت خالیست


که اینگونه آغاز میشود:

.. و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت ...
 

پست ثابت

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت15:01---15 خرداد 1392
سلام وب قشنگی داری به منم سربزن

❤شــــــــــــــــراب شیـــــــــــــراز❤
ساعت7:38---28 ارديبهشت 1392
روزی میــرسَد
بـــی هیــــچ خَبـــَـــری
بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم
دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب
رآه خــــوآهم افتـــــآد
مَـــن کـــه غَریبـــــم
چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم
همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است…


pani
ساعت15:11---25 بهمن 1391
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت... پرسیدم چرا برگشتی؟.. گفت : فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن.. 20 تا فرشته تو دنیا هست که 10 تا شون خوابن و 9 تاشون دارن بازی میکنن یکیشون هم داره این پیام و میخونه... این پیام جک نیست یه واقعیته.. فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیام و به 10 تا از دوستات بفرست حتی به من.. اگه 5 تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سورپرایزت میکنه...



به امید خدا ...


samira
ساعت0:15---24 بهمن 1391

یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت... پرسیدم چرا برگشتی؟.. گفت : فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن.. 20 تا فرشته تو دنیا هست که 10 تا شون خوابن و 9 تاشون دارن بازی میکنن یکیشون هم داره این پیام و میخونه... این پیام جک نیست یه واقعیته.. فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیام و به 10 تا از دوستات بفرست حتی به من.. اگه 5 تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سورپرایزت میکنه...



به امید خدا ...


جالب انگیز
ساعت23:19---23 بهمن 1391
ღ آرامـــــش چیست؟؟!!



❀ نگاه به گذشته وشکر خدا...

❀ نگاه به آینده واعتماد به خدا..

❀ نگاه به اطراف وجستجوی خدا..

❀ نگاه به درون ودیدن خدا..



✿ لحظه هایت سرشار از بــــوی خـــدا✿


navid
ساعت13:25---8 بهمن 1391
سلام.ابجی ممنون که اومدی شما چطوری خوبی؟؟؟

Nahal02
ساعت17:20---6 بهمن 1391
منم شما رو لینک کردم

یه خاطره تلخ...
ساعت0:03---10 دی 1391
کفشهایم میروند
بی آنکه بدانند
من از پاهایم چقــــدر جامانده ام !








پایان


...
ساعت18:56---20 آذر 1391
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید

pani
ساعت12:04---16 آذر 1391
سلام خوفی
وبمو آپ کردم بدو بیا نظرم یادت نره ها
در ضمن در مورد لبخند اطلسی یه جوریه ازش خوشم میاد


ati
ساعت1:33---13 آذر 1391
اجی تموم شدتموم

ati
ساعت17:37---12 آذر 1391
سلام اجی فدات هیچی همه چی تموم شد

فرناز
ساعت18:19---9 آذر 1391
یه دونه ای
نفس جیگر طلا
عالللللللللللللللللللللللللل للی
بهتراز این نمیشه.بووووووووووووووس


leila
ساعت12:58---6 آذر 1391
doOstan upam

الیک
ساعت22:43---5 آذر 1391
سلام احوال شما؟من لینکتون کردم لطفا شما هم لینکم بکن مرسی

navid
ساعت15:33---5 آذر 1391
به خداوندی خدا دوستت دارم

ای تو زيباترين زيبايی ، ای رويای بيداری

به خداوندی خدا دوستت دارم

ای بيقرار دلم ، ای تك درخت دشت سرخ قلبم ،

به همين لحظه های مقدس عشق قسم دوستت دارم

ای آنكه چشمت بارانی است ، ای تو كه روحت شادابی است ، و
رگهايت از خون محبت جاری است

به آن كعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم

زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز من ، ای فردای من

به همان لحظه ديدارمان قسم دوستت دارم

نمی دانم كلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بيان كنم تا تو باور كنی كه

دوستت دارم


navid
ساعت9:46---4 آذر 1391
تمام ترانه هایم ترنم یاد توست و تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست



ای زلال تر از باران و پاکتر از آیینه به وجود پر مهر تو می بالم



و تو را آنگونه که میخواهی دوست دارم



ای مهربان - پرنده خیالم با یاد تو به اوج آسمانها پر خواهد گشود



و زیبایی ات را به رخ فرشتگان خواهد کشید



تبسمی از تو مرا کافیست که از هیچ به همه چیز برسم


navid
ساعت8:38---2 آذر 1391
سلام.وب شما هم ان قدر زیبا بود که مجبور شدم لینکتون کنم شما هم اگر دوست داشتید وب من رو با نام{وبلاگ همه کاره} لینک کنید من هم شما رو با نام {لبخند اطلسی} لینک کردم...................................................

navid
ساعت13:47---30 آبان 1391
سلام.وبتون خیلی خیلی خیلی خیلی................................زیباست اگر به وب من هم سربزنید خوشحال میشم.........................منتظرم

mohadeseh
ساعت13:30---23 آبان 1391
slm,kheili ghashang bodan afarin.

samira
ساعت8:17---21 آبان 1391
خــود را نرنجــان ...



آنکـه بودنـت را قدر ندانست !



لایق حضــور در فکـرت هم نیست ... !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 18 آبان 1398برچسب:,| 16:8|roya|
miss-A