لبخند اطلسی

بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد

مثل یک بیت ته قافیه ها خواهم مرد

تو که رفتی همه ثانیه ها سایه شدند

سایه در سایه ان ثانیه ها خواهم مرد

شعله ها بی تو زبی رنگیه دریا گفتند

موج در موج در این خاطره ها خواهم مرد

گم شدم در قدم دوریه چشمان بهار

بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد



نظرات شما عزیزان:

سولماز
ساعت0:46---1 مهر 1391
سلام.وب زیبا ودوست داشتنی داری.از مطالبت لذت بردم چون تقریبا مثل من مینویسی.با اجازت چند تا از عکسهایت را کپی کردم.نمیدونم خانومی یا آقا ولی ی حسی میگه دختر خانومی.به هر حال من لینکت کردم خوشحال میشم هم سر بزنی.هم نظر بدی ولینکم کنی.موفق باشی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,| 2:16|roya|
miss-A